Jump to content

Saturday July 25th


Marty
 Share

Recommended Posts

Yesterday Casey tried to rally up King Jessie's minions and explain to him they are the bottom feeders and they need to get him out. Russell was there and went straight to Jessie and told him. They are more determined then ever to get Casey out.

It is kind of hard for any kind of revolt when the stupid people still have their allegiance to their King Jesse and his co-HOH.

Not too much Jeff, Jordon and Michele can do at this point.

That is the trouble with putting a past house guest in the house that they all think they have to be star struck over. uggg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

It is kind of hard for any kind of revolt when the stupid people still have their allegiance to their King Jesse and his co-HOH.

Agree Marty, but I am so hoping that the 3 start pounding it there heads..Jesse will only take Nat F2. Soooo if you want ANY chance at winning this you must get rid of him!!!

Link to comment
Share on other sites

I feel bad for Casey also, but would rather Jordan stay in the game, so I'm OK if he leaves next week. I didn't know that Russell is pulling a "Ronnie" by playing both sides.

Link to comment
Share on other sites

if anyone of them save jordan will pov but herself they are dumb

insert any of casey, jeff

jordan on the block vs anyone of them is an automatic eviction

Link to comment
Share on other sites

This week Jeff can't go up because he's an athlete. Let's say Casey wins POV and took Jordan off. Either Lydia, Kevin or Ronnie (probably not Chimapet) would be backdoored opposite Michelle. I think even if Ronnie were backdoored this week, he'd have the votes to survive. Lydia or Kevin would definitely survive over Michelle.

If a non athlete wins HOH they would need to put up two athletes (either Jesse, Nat, Russ) to negate two of their votes.

Link to comment
Share on other sites

i meant to say in the future

i know jeff cant go up he is with athletes

the veto holder can never go up

but jordan is a professional pawn and being on the block vs her in the coming week is a sure eviction

Link to comment
Share on other sites

Sending Casey some luck.. If he wins and takes Jordan off then he will have to put up Kevin or Lydia.. which I think will make Kevin mad and he may finally start playing the game and turn on Jessie..

Link to comment
Share on other sites

lol... seem to be quoting Marty a lot :

"That is the trouble with putting a past house guest in the house that they all think they have to be star struck over. uggg"

I remember when they first saw Jessie walk in the house as the new HOH (and the Athletes all had immunity)....

the looks on their faces weren't too happy. (insert 'oh, NOOO' smilie)

They were kinda pushed into kissing his butt from day one.

and so on and so on and scooby, dooby doooo :crybaby: :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

I think so. I just read an interview with Ron's wife who said he has a photographic memory. Oh, shit.

Hey, she is married to Ron...she could be lying too.

Eidetic memory, photographic memory, or total recall is the ability to recall images, sounds, or objects in memory with extreme accuracy and in abundant volume. The word eidetic means related to extraordinarily detailed and vivid recall of visual images, and comes from the Greek word είδος (eidos), which means "form".

I heard Ron state at one point while relaying a conversation to Jessie "...I don't remember exactly how he said it, but..." He obviously cannot remember "sounds" perfectly. I wouldn't be too worried about Ron winning HoH this week even if it is questions. He has an over inflated Ego and IMO anyone who brags that much about their intellegence is not very smart.

Link to comment
Share on other sites

I think so. I just read an interview with Ron's wife who said he has a photographic memory. Oh, shit.

Photographic, or Pornographic?? Got a feeling the wife is just as loonie as the Ratboy.

Link to comment
Share on other sites

She must be a nutcase, Shipp!!! She said that porn puppet movie they made together was so "cute" and how "lucky" they were to get chosen to star in that!!!! OMG...

WTF, did I just slip into a parallel universe?!

Link to comment
Share on other sites

WTF, did I just slip into a parallel universe?!

What - they made a porn movie? REALLY.LMAO

Link to comment
Share on other sites

I read (at another site) a desc. of L & J doin the dirty deed (kissin & condom) about 3:30 this morning (west coast time)

anyone here know if it's true?.........I just want to know because it might make L more paranoid about Nat and encourage a blow out

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share




×
×
  • Create New...