Jump to content
Sign in to follow this  
laladoopiedu

Live Episode 9/1

Recommended Posts

very heated jury house

i can believe it was so heated :animated_rotfl:

next week with shelly should be even more heated :animated_rotfl::animated_bouncy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

showing jeff and he says it was a bitter pill, and dani trying to take credit for the three of them being there now

Of course she is, because it's all about her. **vomits**

Share this post


Link to post
Share on other sites

commercial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is Jeff bitter much , it sucks he lost but , get over it and move on .. I don't like ppl who hold a grudge but would love to see the meeting between him and Shelly ... just leave the clowns outof it LMAO * sorry Jeff*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Jeff has cute smile dimples.

Share this post


Link to post
Share on other sites

very heated jury house

i can believe it was so heated :animated_rotfl:

next week with shelly should be even more heated :animated_rotfl::animated_bouncy:

I know right?? If that was heated then the BB house was in FLAMES last Thursday!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glad to see jury house for more than just a minute or two.

And Porsche, R/J made a F4 deal after she opened PB and before the veto was played. Guess she forgot that part.

Share this post


Link to post
Share on other sites
agrodner22 allison grodner

Interesting conversation during the commercial break: Rachel not thrilled that Jordan called her a "handful." #Jorchel not BFFs right now.

:animated_bouncy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let down - No flames or heated house. Just a few quips with some smiles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Jeff has cute smile dimples.

Wow, he looked EXTRA good tonight. Maybe absence makes the heart grow fonder..LOL!

:smitten:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not surprised that Rachel isn't happy with Jordan's comment. IMO, J/J would say too much about Rachel, especially to her face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm not surprised that Rachel isn't happy with Jordan's comment. IMO, J/J would say too much about Rachel, especially to her face.

i knew that comment by jordan would pissed rachel off :animated_bouncy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snooze Button. That's the best way to describe Adam's game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol at kalia voting the wrong way :animated_bouncy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok I lost my live tv show dang it keep me posted here ppls

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOLY SHIT....Rachel had to think about it??????

I hope Adam remembers that vote of Kalia's!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok just got the sound back who going tho??

Share this post


Link to post
Share on other sites

shelly evicted 2-1 :animated_bouncy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok now i see its that bitch shelly got voted out, yea!!!!! I am glad Julie is grilling her

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  



×