Jump to content


Big Brother Canada Daily Coverage
Photo

SEINFELD


  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#21 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 12 May 2005 - 03:18 AM

"So, you're still Master of your Domain?"
"Yes, yes I am. Master of my domain. But I will tell you this: I'm going over to her apartment and I'm tellin' her to put those shades down!"
"Wait, wait wait... Whoa, whoa whoa-- what did you just say?"
"I can't take it any more! She's drivin' me crazy. I can't sleep, I can't leave the house. When I'm here I'm climbin' the walls. Meanwhile I'm datin' a virgin, I'm in this contest... something's gotta give!"
"Do you hear what you're saying? Can you hear it? This is a beautiful woman walking around naked, and you want to tell her to stop!? That's the *dumbest* thing I ever heard. I mean, it's incomprehens-- I'm not gonna let you do it!"
"Well, I'm doin' it. Get out of my way..."
"No, you can't! This is something that comes about once in a lifetime. When we were boys looking through our bedroom windows we would think, 'Why can't there be a woman out there taking her clothes off?' And now that wish has come true and you want to... pfffft... throw it away?!"
- Kramer and Jerry, fighting over the woman across the street, in "The Contest"
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl


#22 Guest_CrazyB_*

Guest_CrazyB_*
  • Guests

Posted 12 May 2005 - 04:13 AM

[b]YAY!!!!! To funny!!

#23 Guest_ranster627_*

Guest_ranster627_*
  • Guests

Posted 12 May 2005 - 05:59 AM

Thanks Art! My favourite show in the series! ... and then there was the "shrinkage episode" ... lol

#24 Guest_XandraSkye_*

Guest_XandraSkye_*
  • Guests

Posted 12 May 2005 - 06:09 AM

It was my favorite episode too. My favorite part tho, was when Elaine was out of the contest because of JFK Jr. LOL

#25 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 12 May 2005 - 02:58 PM

QUOTE(XandraSkye)
It was my favorite episode too.  My favorite part tho, was when Elaine was out of the contest because of JFK Jr.  LOL


Yup is my favorite too guys biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

#26 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 21 May 2005 - 09:21 AM

What is name of the ep where George buys the envelopes that causes Susan to die ???? I cannot remember the name :!:

#27 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 21 May 2005 - 09:43 AM

Thank you, I figured you would know

#28 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 25 June 2005 - 08:38 AM

Yep, I remember that one lol lol biggrin.gif biggrin.gif no have not heard about a movie ???? sad.gif sad.gif

#29 Guest_ranster627_*

Guest_ranster627_*
  • Guests

Posted 25 June 2005 - 09:10 AM

QUOTE(SerenityNow)
OK....I guess I need to work on posting those festivus traditions before December 23 arrives.....less than 6 months away.  Need to get ready early.  :roll:


Please please please ... pretty pleasse with sugar on top?

#30 laurilaugh

laurilaugh

    Member

  • Member
  • Pip
  • 9 posts

Posted 25 June 2005 - 10:06 AM

SEINFELD ROCKS! I WATCH ANY EPISODE I FIND ON TV. MY FAV: THE CAR GARAGE: "WHAT ABOUT THE FISH!" THEN JERRY AND GEORGE PEEING IN THE GARAGE, AND GETTING ARRESTED.
FAV: WHEN WE LEARNED KRAMMERS FIRST NAME, COSMO....FUUNY STUFF laugh.gif


#31 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 25 June 2005 - 11:19 AM

"What's the difference? We'll all be dead eventually."
"Does that bother you?"
"Yeah, it bothers me. Doesn't it bother you?"
"Not at all."
"You see, now that bothers me even more than dying bothers me, because it's people like you who live to be 120 because you're not bothered by it. How can it not bother you?"
"Well, I once saw this thing on TV with people who are terminally ill. Everyone of them believed that the secret of life is just to live every moment."
"Yeah, I've heard that. Meanwhile, I'm here with you in a parking garage in Jersey."
- George and Kramer, in "The Parking Garage"
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


#32 laurilaugh

laurilaugh

    Member

  • Member
  • Pip
  • 9 posts

Posted 28 June 2005 - 09:30 AM

Art Van Delay they have shirts on EBAY with that on them...I may need one. Seinfeld is genious. He and his cast. I told Nemo I want the first seasons on DVD. So we will see....then I can quote more Seinfeld.
GET OUT!!!!!!! Elaine....and her god awful dance. laugh.gif


#33 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 29 June 2005 - 02:57 AM

Then check these sites,http://www.pkmeco.com/seinfeld/ andhttp://members.aol.com/Seinfeld10/Quotesindex.html biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

#34 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 30 June 2005 - 03:20 AM

"Explain to me how this baby shower thing works."
"What do you wanna know?"
"Well, I mean, does it ever erupt into a drunken orgy of violence?"
"Rarely."
- Jerry and Elaine, in "The Baby Shower"
:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl


#35 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 30 June 2005 - 02:43 PM

I cannot wait for Festivus it is the best time of the year !!!!!!!!!!!

#36 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 18 July 2005 - 04:23 PM

I honestly don't remember but I remember the line

#37 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 19 July 2005 - 02:45 AM

"Serenity now! Serenity now!"
"What is that?"
"The doctor gave me a relaxation cassette. When my blood pressure gets too high, the man on the tape tells me to say 'serenity now!'"
"Are you supposed to yell it?"
"The man on the tape wasn't specific."
- Frank and George, in "The Serenity Now"


#38 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 20 July 2005 - 01:53 AM

"Helloooooo, I got beamed with a giant ball of oil. I'm slippery as an eel....la la la" --Jerry, George, Kramer







#39 RexAngel

RexAngel

    Member

  • Member
  • Pip
  • 118 posts

Posted 20 July 2005 - 10:09 AM

I love Seinfled...That's one show I'll never get sick of. One of my fave episodes in the Marble Rye one.

#40 ART VAN DELAY

ART VAN DELAY

    Member

  • Member
  • Pip
  • 1,337 posts

Posted 20 July 2005 - 02:11 PM

More from THE RYE ep

"Let me understand. You've got the hen, the chicken and the rooster. The rooster goes with the chicken. So, who's having sex with the hen?"
- Frank, in "The Rye"





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users